2011. április 9., szombat

6. Fejezet: Én nem vagyok Elena!



Alejandra

Szóltam Stefannak és ő értem jött, majd elvitt a házukba. Kaptam egy szobát ahova Damon fölvitte a táskám. Stefan megállt az ajtóban és összeráncolta a szemöldökét.
-         Honnan van az a nyakláncod? – kérdezte.
-         Jennától.
-         Még én adtam Elenának. – mosolygott, de amikor a csatjához akartam nyúlni, megfogta a kezem.
-         Tartsd meg szükséged is lesz rá.
-         Miből gondolod? – kérdeztem, mire csak megrántotta a vállát, majd közelebb hajolt, de én elfordultam tőle. Miért akar mindenki csókolgatni? Persze tudom a választ! És abból nem esznek. Úgy döntöttem ezt tudatom Stefannal is. – Szerintem neked és a testvérednek valami nagyon nagy baj van a fejetekben, ha azt hiszitek, hogy ugyanolyan vagyok, mint Elena és úgyis fogok viselkedni. Sőt mondok még valamit Elena meghalt, úgyhogy szálljatok le rólam. Engem nem fogtok úgy kikészíteni, mint őt. – mondtam az arcába, majd fölkaptam a táskám és kimentem a házból. Meg sem álltam a húgom házáig. Bekopogtam, mire Jenna nyitott ajtót.
-         Itt maradhatnák? – kérdeztem egy nagy mosollyal az arcomon.
-         Persze. – mosolygott ő is és elvette a táskám. – Hogy, hogy?
-         Nem sokáig maradok, csak amíg nem találok egy házat.
-         Maradj, amíg gondolod.
-         Köszönöm.


Lefeküdtem a húgom ágyába és elnyomott az álom. Arra ébredtem, hogy valaki simogatja az arcom, mikor az illető észrevette, hogy ettől nem ébredek föl váltott. Az ajkaival kezdte megtenni ugyanezt.
-         Nem tudsz aludni? – kérdeztem.
-         Nem.
-         Akkor altatózd magad. Csak engem hagy békén.
-         Hallottam a vitádat az öcsémmel.
-         Örülök. – mondtam csukott szemekkel.
-         Én tudom, hogy nem Elena vagy és Stefan is tudja, csak hiányzik neki Elena.
-         Átmentünk érzelgősbe?
-         Alejandra.
-         Damon. Hagy aludni.
-         Rendben. – mondta, majd befeküdt mellém az ágyba és úgy tett, mintha aludna.
-         Damon… Damon!
-         Nem alszunk? – nézett rám. – Már nem vagy álmos?
-         Menj innen.
-         Nem hasonlítasz Elenára sokkal inkább… - kezdte.
-         Katherinere? – kérdeztem, mire elkerekedett a szeme és egy szempillantás alatt szorított teljes testsúlyával az ágyra.
-          Honnan tudsz Katherineről?
-         Elena naplójából.
-         Mi mindent tudsz még? – faggatott közben az arcomat simogatva.
-         Mindent, amit Elena tudott.
-         Nagyon bátor vagy, vagy csak bolond.
-         Ha meg akarnátok ölni már halott, lennék. – suttogtam. Elgondolkodott, majd megvonta vállát. – Le szálnál rólam?
-         Kényelmes itt.
-         Damon!
-         Ne kiabálj, mert Jenna és Jeremy fölébrednek. És azt nem szeretnénk. Igaz?
-         De egy beképzelt, öntelt, nagyképű…
-         Kösz, én is szeretlek. – vágott a szavamba. – De most mennem kell szívem.
-         Hidd el, nem fogsz hiányozni. – nyugtattam, mire rám nézet a két kezébe vette az arcom és megcsókolt. El akartam tolni, de nem tudtam, mert sokkal erősebb volt nálam. Abbahagytam a kapálózást mire ő egy szempillantás alatt eltűnt. De mit fog kapni, holnap? Majd meglátja kivel kezdett.

Nagyon sajnálom a késést, de hol net nincs, hol időm. Sajnálom és várom a kommikat, hogy egyáltalán érdemes folytatnom?

2 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Igen érdemes folytatnod!
    Nagyon tetszik a feji és remélem hamar jön a friss.
    Puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Érdemes folytatnod, mert nagyon jól írsz!
    A feji nagyon jó lett, siess a kövivel.
    Puszi.

    VálaszTörlés