2011. március 18., péntek

4. Fejezet: Sokkoló igazság


Alejandra

-          Damon? Hát ti? – kérdezte Sel, de a fiúk nem válaszoltak, csak mély megdöbbenéssel figyeltek.
-         Alejanda, Ők itt Stefan és Damon Salvatore. – mutatott az egyikre, majd a másikra. – Ők… rokonai Zachnek.
-         Sziasztok! – köszöntem, de ők még mindig csak engem néztek. Aztán az egyik megmozdúlt.
-         Nagyon örülök, Stefan Salvatore. – nyújtotta a kezét, amit el is fogadtam.
-         Olyanok vagytok, mintha nem láttatok volna még fehér embert. – nevetett Sel.
-         Csak udvariatlanság. Damon Salvatore. – nyújtotta a kezét ő is, de csak ekkor vettem észre, hogy a kezem Stefanébe maradt, nem engedte el. Kihúztam a kezem az övéből és megfogtam Damonét. Stefan csalódottnak tűnt.
-         Na jó! – csapta össze Sel a kezét. – Mi bajotok?
-         Elena meghalt. – suttogta Stefan, de én nem értettam. Ki az, az Elena? De Selena velem ellentétben nagyon is megértette és elkomorult, majd ő is úgy nézet rám, mintha nem ismerne meg.
-         Most mi van? – kérdeztem.
-         Alejandra, tudod volt egy testvéred.
-         Nem tudok róla. – válaszoltam.
-         Azt tudod, honnan származol? – kérdezte Stefan.
-         Mystic Fallsból.
-         Igen. És kik voltak a szüleid?
-         Nem tudom, csak azt, hogy egy időre Zach fogadott örökbe. – mondtam egy szuszra.
-         Volt egy ikertestvéred. – válaszolt Damon.
-         Volt?
-         Igen, Elena nemrég meghalt. – válaszolta most a fiatalabbik Salvatore. Kiszedtem a kezem Damon kezéből és leültem az ágyra. Ez még nekem is sok. Testvér? Ráadásul egy ikertestvér? És halott?
-         Jól vagy? – nyúlt utánam Stefan. Mire én arrébb löktem a kezét és bólintottam.
-         És a szüleim? – néztem vissza rájuk.
-         Elenát is örökbe fogadták, de ha szeretnéd megismerni az igazi szüleidet még mind a kettő a városban, van. – mondta Damon. Megráztam a fejem, ez egy határozott nemet jelentett. Nem akarom őket megismerni. Semmi közük hozzám.
-         Nektek mi közötök a testvéremhez?
-         Együtt jártunk. – felelte Stefan, majd előhúzott egy képet a pénztárcájából. Felém, nyújtotta el is, fogadtam, majd megnéztem. A lány a képen kiköpött én voltam.
-         Már értem miért néztetek ki úgy, mint aki szellemet lát. – válaszoltam a húgomat nézve.
-         Selena kaphatnánk két szobát? – fordult végül Damon Sel felé.
-         Igen, gyertek. – intette ki őket barátnőm, de Stefan szinte itt sem volt belefeledkezett a látványomba. Rámosolyogtam, mire vette a lapot és követte Selenát. Újra elkezdtem a fényképet nézni különbségeket keresve. Az én hajam göndör az övé egyenes. Rajta látszott, hogy tipikus jó kislány, én nem vagyok az. Lefeküdtem, de nem jött álom a szememre ezért magamra kaptam egy köpenyt a csipkés kombinére és lementem a konyhába. Kivettem a hűtőből a tejet és kitöltöttem egy pohárba.
-         Nem tudsz aludni? – kérdezte egy hang mögülem. Meg sem kell fordúlnom, hogy tudjam Damon áll mögöttem.
-         Nem. – fordultam meg. – De ahogy látom te sem.
-         Én ilyenkor sose alszom. – mondta, vagy inkább suttogta mivel az ajkaink, majdnem összeértek. Amikor meg akart csókolni elhajoltam és leültem az asztalhoz.
-         Ravasz. – jegyeztem meg, mire egy szívdöglesztő mosolyt küldött felém. Leült mellém és végignézte, ahogy megiszom a tejemet.
-         A világ nyolcadik csodáját látod? – kérdeztem, mire csak bólintott. Elmostam a poharat, majd elindultam az emeletre. Vagyis elindultam volna, ha Damon nem állja el az utam.
-         Mi van? – néztem rá, mire ő lassan elindult felém.

Véleményeket várok : )

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Nagyon jó lett.
    O.o. Damon szokása szerint akcióba lendül.:D
    Siess a kövivel.
    Puszi: Szoffi.

    VálaszTörlés
  2. Hello.

    Damon nem pazarolja az idejét. Most jöttek de már ráhajt. xD :D
    Azért remélem hogy majd Stefan is boldog lesz. Sajnálom szegényt. :S

    Puszi: And

    VálaszTörlés
  3. Kapsz véleményt rendesen nyugi!
    Nekem nagyon tetszett, sőt, mondhatjuk, hogy egyre jobban tetszik! :D
    Egyet értek az előttem szólókkal, Damon nem cicázik, akciózik! xD Stefan viszont más kategória, ő Elenát látja benne, remélem Damon önmagáért fogja majd szeretni. :)))
    Egyelőre ennyi, várom a következőt, jah, és Alejandra lazasága sem semmi, kíváncsian várom, hogyan viseli majd a kiderülő dolgokat! xD
    Pussz Siess!

    VálaszTörlés
  4. Jó kis rész lett :)
    csak így tovább, remélm holnap lesz fridd , mert szörnyen fejezted be :) sokszor mondtam már ezt , de ezt tiltani kéne :)

    VálaszTörlés