2011. április 19., kedd

7. Fejezet: Majd én megmutatom, milyen fából faragtak!

Alejandra

Reggel, amikor fölébredtem túl csendesnek találtam a házat ezért leszaladtam a konyhába. Az asztalon csak egy levelet láttam rajta a nevemmel.

,,Alejandra!
Reggelit találsz a hűtőben, nekem el kellett mennem az iskolába bocs, hogy csak így bejelentem, de muszáj iskolába járnod. Bocs, hogy nem beszéltem meg veled. Jeremy szintén suliban és lassan egész Mystic Falls tud a létezésedről. (Kellett elmesélnem néhány pletykásnak.) Remélem szép reggeled volt.
                                                                                                                                   Jenna.”

Na szuper suliba kell járnom. Elkéne mennem, vásárolni, de kivel? Carolinenal. Elena azt írta a naplójában, hogy imád vásárolni. Meg is fogom keresni. Bár még mindig nem akarok ájuldozást, de azért járok egyet Mystic Fallsban. – határoztam el, majd fölkaptam a bőrdzsekim. Feltettem a napszemüvegem, felkötöttem a hajam és elindultam föltérképezni a várost.


2 óra alatt végigjártam Mystic Fallst, majd betértem a Grillbe.
-         Mit hozhatok? – fordult felém egy szőke hajú srác. Levettem a napszemüvegem és rámosolyogtam.
-         Egy whisky lesz.
-         Te vagy Alejandra. Elena ikertestvére. – tátogta, mire mindenki felénk fordult és nagy szemekkel néztek.
-         Igen és te pedig…
-         Matt. – válaszolta. Elena megemlítette a naplójában. Azt írta jártak, de a srác most Carolinenal kavar.
-         A whisky? – kérdeztem.
-         El múltál 18?
-         Akkor egy jeges tea. – mosolyogtam. Bólintott és elindult az italomért, ekkor érzékeltem, hogy valaki leül mellém.
-         Taylor Lackwood.
-         Alejandra Norbury. – fogtam meg a kezét, amit nem engedett el. Ez valami Mystic Fallsi szokás? Meddig tudjuk fogni egy lány kezét? Elhúztam a kezem. Taylort is említette Elena és semmi rosszat nem írt róla, csak amit tett Vikivel, az számomra lehúzta.
-         Szóval. Hogy találtál ide?
-         Mi közöd hozzá? – kérdeztem ugyan olyan mosollyal és ugyanolyan hanglejtéssel, mint ő. Elkomorodott, majd elment.
-         Szia! Mizu? – ült le mellém Selena.
-         Semmi. – emeltem fel a jeges teám, mert épp akkor érkezett meg. – Ismerkedem.
-         Bemutatnálak az unokatestvéremnek.
-         Bonnienak? – kérdeztem. Elena naplójából rájöttem, hogy ki ő és, hogy boszorkány.
-         Már ismered?
-         Olvastam Elena naplóját. Te is boszorkány vagy? – suttogtam a végét. Elkomorodott, de bólintott, majd egy kis félelem vegyült az arcára.
-         Baj? Zavar?
-         Dehogy. – ráztam a fejem, mire láthatóan megkönnyebbült.
-         De még nem ismered személyesen.
-         Bemutathatsz neki. – mosolyogtam. – Szívesen megismerném.
-         Ő, Elena legjobb barátnője volt. És Caroline is ott lesz.
-         Oké. – bólintottam. Kifizettem az italom, majd visszafordultam Sel felé. – Mikor?
-         Most?
-         Mehetünk. – bólintottam.


Fél óra múlva már a Bennett ház előtt álltunk. Selena lazán belépett a házba velem a nyomában. Mikor beértünk megláttam egy szőke és barna hajú lányt. A szőke biztos Caroline, a barna pedig Bonnie.
-         Sziasztok. – köszöntem, mire nekik a szavuk is elakadt. Pont olyanok voltak, mint Stefan és Damon, csak női változatban.
-         Szia. – olvadtak fel és szinte egyszerre köszöntek. Bonnie és utána Caroline is megölelt, de akkor kikiabált egy nő a konyhából.
-         Selena, Bonnie gyertek ide. – mire mindkét lány bement.
-         Nos? – fordult felém Car. – Hogy tetszik Mistic Falls?
-         Még nem sokat láttam belőle. De minél előbb szeretnék valami ruhabolt félét találni.
-         Nagyszerű. – kiáltotta. – Mikor megyünk?
-         Most? – kérdeztem, mire elmosolyodott és karon ragadott.
Pár perc múlva már egy plázában voltunk, a városon kívül. Egy csomó olyan ruhát vettem, amit a húgom föl se húzna. Caroline boldog volt.  Majdnem egész nap ruhát próbáltunk.
-         Ez nagyon rám fért. –szólt út közben. – Rég nem vásároltam ekkorát.
-         Aha. Én sem. Oké, ismertetem a tervet: Haza viszel, felhúzzuk a legszexisebb ruháinkat és elmegyünk pasizni a Grillbe.
-         Tudod… - kezdte. – Mett.
-         Nagyon fogsz neki tetszeni. Ez biztos.
-         Oké. Menjünk.


Pár óra múlva már a szobámban, vagyis a húgom szobájában álltunk.
-         Nem akarod átrendezni?
-         Nem merek hozzáérni, mindenkinek sok emléke fűződik ehhez a helyhez. Keressek egy saját házat. – mosolyogtam. – Segítesz?
-         Persze!
-         Kifestelek és utána te engem, majd keressünk egy cuki és egyben szexi ruhát.
-         Oké.
-         Ne helyeselj. Cselekedj! – ezekre, a szavakra, lenyomott az ágyra és elkezdte kifesteni a szemem. Majd én is az övét. A ruhaválasztást is egymásnak csináltuk . Caroline egy fekete ruhát választott azt a fajtát, amelyről ordít, hogy: „ Rossz kislány vagyok.” Én pedig egy fehér ruhát fekete mellényel neki. Később már felüdülve léptünk be Grillbe és csak úgy vonzottuk a szemeket. Oda léptem a pulthoz:
-         Két whiskyt. – szóltam a pultos sráchoz – aki nem Matt volt – mosolyogva.
-         Máris.
-         Nem akarok berúgni. – mondta Car mosolyogva. – Az anyám a seriff.
Elkezdtem kotorászni a táskámba.
-         Seriff? Itt Alejandra. Igen. Bánná, ha Caroline nálam alszana? Nagyon köszönöm.  
-         Nem hiszem el, hogy fölhívtad.
-         Pedig de. – mosolyogtam a pultos srácra, mivel pont most hozta meg az italokat. – Matt?
-         Ő csak később jön be. – mondta kicsit lelombozva.
-         Caroline?
-         Köszönöm. – mosolygott ő is. Mire a srác vetett rám egy lehengerlő mosolyt és visszanézet Car-ra.
-         Nagyon szívesen.
-         Egy Bourbont. Tisztán. – szólalt meg egy ismerős hang mellőlem.
-         Egy pillanat.
-         Most! – követelte Damon, mire nem szívesen de a pultos levette rólam a szemét. Mikor elment Damon felém fordult Caroline meg lelépett.
-         Most ezt, muszáj volt? Ki akartam fizettetni vele az italom.  
-         Majd én kifizetem.
-         Nem kell. Nem vagyok rád szorulva. – el akartam menni, de megfogta a karom és visszarántott a bárszékre.
-         Beszélgessünk.
-         Nincs kedvem VELED beszélgetni. – hangsúlyoztam a veled szót. Damonnál kábé itt szakadt el a cérna, mert felpattant magával rántva engem is. Kapálóztam, de taszigált a hátsó kijárat felé.
-         Na! Normális vagy? – kérdeztem, amikor kiértünk, de ő úgy nézett rám mintha a világ 8. csodája lennék. Majd közelebb hajolt, annyira hogy éreztem a leheletét.
-         Maradj csöndben… vadmacska. – tette hozzá, majd nekilökött a falnak és megcsókolt.

Kommit! :)

4 megjegyzés:

  1. Ajha..:D Elég érdekesre sikeredett.:D
    Remélem hamar jön a feji.:D
    Sok puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Szia. :D
    Amugy is imádom a blogodat. De ez a fejezet nagyon tetszett!! :D
    Damon és Alejandra smárolnak... wháááá. xD

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Ez a feji.. Nagyon jó lett. Damon és Alejandra :D
    Siess a kövivel.
    Pusszi.

    VálaszTörlés
  4. szia(:
    dejóó((: Remélem Damon összejön alejandraval (: Már neki is kijár egy kis boldogság ((: Nagyonjólett siess a kövivel :D

    VálaszTörlés