2011. március 16., szerda

Díjak+Közlemény

Kaptam 2 díjat és még most sem hiszem el, pedig szinte még felsemm tettem a részeket ( Az első 6 fejezet már meg van.) Nagyon nagy köszönet értük Carolinenak. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám. :)

                 
Pár dolog rólam:
  • Nagyon nagy Damon rajongó vagyok ezér nagyon sok Damonos történetet olvasok. Egyszerűen abszolút Damon fan vagyok. Delena forevor. :)
  • A znéket illetően minden szeretek amire lehet pörögni, vagy ha a hangulatom úgy kivánja meghallgatok egy csendes nyugis számot is.
  • Nagyon jó humoromvan és, ha egyszer beindulok nehéz leállítani. Komolyan minden marhaságban benne vagyok.
  • Vannak hangulat ingadozásaim. Olyan fajta, hogy egyszermég minden rendben pörgök és ugrálok, aztán meg csak ekomorodok és valahogy nem megy a nevetés. Ilyenkor persze jönnek a kérdések, hogy: Jól érzed magad? - mindenki vidámnak ismer.
  • Imádok olvasni a Mystikus és a romantikus könyvek minden ízből jöhetnek.
  • + egy kis háttér infó ne utáljatok, de eszembe sem volt megjeleníteni a történetet a neten. Erre az a példa, hogy az első 6 Fejezet már meg van. De a lényeg, hogy most már föltetem a storyt.
Nagyon, nagyon köszönöm, de nem tudom senkinek tovább küldeni, mert még csak most pottyantam a blogvilágba és még senkinek a blogját sem ismerem annyira. Sajnálom.
A 2. Fejezetet még ma felteszem.

Ha valakinek :kérdése, kérése, ötlete, problémája van az a angelstvdfanfiction@citromail.hu címre megírhatja.
                                                                                                                  Köszönöm és Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése